måndag 10 november 2008

Körkonsert

Jaha, då va denna körtermin slut :( Det känns alltid så tomt när det är över.
Men den 19 nov sjunger vi i globen, på KF julkonsert och den 20nov sjunger vi i Stadshuset, så helt slut är det inte en :)

Kul va de iallafall, jag hoppas Sköna Helena, som var med för första gången, hade det bra där borta bland altarna. Jag hade en liten beundraskara med mig denna gång, men dom trogna underbara man alltid kan lita på, nämligen, min man, mina döttrar, mina föräldrar, den ena lillesyrran, min ex man och min vän Caroline. Jag är så tacksam för att ni alltid kommer och tittar på mig... för det är väl bara på mig ni tittar ;)

Gabriel va helt galet rosa och underbar som vanligt.
Och så ficka ja blommor :) Det gillas alltid :)

Jag har mått riktigt illa i dag, så det va alla krafter jag hade, som samlades i hop för att orka ta mig iväg, nu e jag helt slut!

Tack även till världens bästa granne, Carro, som på knappt ett dygns varsel ställde upp och tog Rasmus ett tag, innan hans farmor kom och avlöste!

Tänk vilka underbara människor jag har runt mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trist att du inte mår nå vidare. Kram på dig vännen!