lördag 8 november 2008

Sjuk, igen :(

Det är synd om mig... ja är sjuk igen :( År det ja som är klen, eller finns det fler som åker på allt skit. Jag har feber, ont i hela kroppen, får inte behålla nått :( Orkar inget och har en son som vägrar somna utan fajt! Min älskade man kom hem från sin Ålands resa med fotbollskillarna. Till barnens stora glädje hade han godis med sig, och till fruns glädje, ett fint pilgrimhalsband, i svart, så det skall jag ha på mig på måndag på konserten! För jag måste bli bra till måndag, jag vägrar missa konserten. Bara ett litet problem.... vi har ingen barnvakt till Rasmus.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur mår du idag då?
Men jag kan mysa med Rasmus i morgon kväll om du kan skicka konsertlåtarna till mig. ;) Jag har ju hört ABBA-låtarna iaf. Hör av dig.
KRAM!