fredag 7 november 2008

TRÄNINGSVÄRK

ÅÅÅÅ hur kan man få sådan sjuk träningsvärk av bowling!! Ja va ju inte ens bra!! :)

Kan nån komma hit och släpa ut mig i spåret!! Jag har tappat all motivation, nån som sett vart jag tappat den!!??
Hur kan man bara ge upp så lätt efter ett endaste liten sketen motgång på 0,5kg!!?? Löjligt!
Kan nån få upp mig ur soffan!

Fast kanske inte just nu.... för jag klan ju knappt gå, så ont har jag i benen, det var inte så farligt i morse... , de blir värre för varje timme som går, stel som en tant är ja just nu :)

Micke är på kryssning med sitt forna fotbollslag, jag har dilat bort Rasmus till farmor och farfar!
Tjejerna, jag och min lillesyrra har tjejekväll :) Supermysigt! Vi har ätit pizza, godis, kollat film, idol och pysslat :) Helt plötsligt blev det tyst... Madicken va borta... Kajsa gick och kolla på hennes rum, hon hade somnat på sin säng, klockan 21,30 :) Hon är så go och kvällstrött :)

1 kommentar:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Okej!
Du bad om det, kom ihåg det!
Nu tar jag i med hårdhandskarna så att du kommer tillbaka på banan. Var beredd för jag rycker ut när du minst anar det...
watch your back lady.