måndag 3 november 2008

Med huvudet fyllt av sång :)

OJ OJ OJ, hur skall jag kunna somna i natt :)
Vi hade genrep på kören i dag, det är ju konsert dax om en vecka :)
ÅÅÅ de var så kul, underbart härligt!!
Jag älskar min kör, jag älskar Gabriel.. ja älskar alla just nu :)
Denna konsert kommer bli helt underbar, det va så kul i dag!
Jag kan knappt prata, har sjungit tills rösten tog slut :)
Varje gång jag varit på kören kan jag knappt sova, jag ligger och sjunger stämmor i huvudet hela natten. Samma sak om jag håller på med nått projekt, typ i Photoshop... då ligger jag också och funderar hela nätterna!
Undra hur det skall gå i natt, då jag har kören och ett projekt i huvudet... kommer bli snurrigt...

1 kommentar:

Kajsan sa...

Måste ju fråga.. Vilken kör sjunger du i? :)
Jag har sjungit i kör en period förut, så man blir ju lite nyfiken! ;)
Kram