lördag 29 november 2008

Krilles lillesyrra :)

OJ OJ OJ vilken kväll ja/vi hade i går!! Gå ut me Nina gör en aldrig besviken!! Sen att ja hittade min älskade storebror mitt i vimlet gjorde inte kvällen sämre!! Oj va gla ja blev när ja såg honom! Att han dessutom betalade min nota på över 800kr, va kan man säga.... har ja världens bästa bror eller!!??? Efter allt bråk med mina föräldrar så va de skönt att få lite familjekärlek :) Storebror ja älskar dig!!

Ja ska berätta mer om kvällen senare och också lägga upp lite bilder... på Nina som vi firade...
Men ja har varit så trött i da å haft sån sjuk huvudverk att ja knappt orkat leva, men de va kvällen värd! :)

Ja lägger upp en video som känns som om de va ja som skrivit låten till Micke, tyvärr är de inte så, utan Sonja Alden som skrivit den till sin man då dom gifte sig....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Krilles lillesyster!!!
Tack för en underbar och pinsam kväll/natt!!! Det lär jag minnas länge... you know why...:)
Och tack för fågeldansen.. :(
Krille du såg nog inte så bra i mörkret då du sa att jag såg ut som 25.. hahaa...
Karin dax och boka in en kväll på Golden för det var ju så länge sedan vi var ute... :)
Vi kanske kan ta i början av år 2009???
Love you

Nina