lördag 12 juli 2008

ååååååå

Jag har bara en sak att säga i dag!!!
FY FAN va ja är bakis!! (ursäkta att jag svär)
Fattar inte hur ja blev full, jag drack inte så mycket och jag brukar aldrig´dricka så jag blir full....
Men mogen 31 årig 3 barns mamma sitt i soffan och kan inte röra sig!
Om 3 timmar ska Micke och jag i väg på fest.... inge alkohol i dag, det kan jag lova!
Vi hade sjukt kul i går. Nina va snygg som bar den! Vi ser nog ut som helan och halvan!
Hon lååång och smal... jag kort och tjock :) Men men, vi dansade hela natten och hennes underbara man kom och hämtade oss kl 03,00 när golden stängde. Han är en pärla!!

Ha en toppen underbar dag, själv ska jag äta tunnbrödrulle till frukost och tycka synd om mig själv en stund, sen svida om och ha kul på festen i kväll... utan alkohol! :)

KRRAAAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, sitter här och fnittrar för mig själv (jag är inte ens full!) Hittade nämligen, helt överraskat, en krönika av dig på nätet:

http://www.aftonbladet.se/punktse/natkronikan/article1889883.ab

Så väldigt underbar! :D Och nej, du ska inte skämmas för att du ger dina barn en ljuv barndomstid! :)

Kram!

Anonym sa...

Hej, nu är det jag igen :P
Måste bara skriva av mig lite, då jag inte kan göra det i min blogg när det gäller detta.

Jag är så oerhört fnitterpirrig! Det finns någon som kan få mig att rodna av värme, som kan få mig att glossblossa av bara ord. Och jag är så förbannat glad för det, för jag behöver det nu när mitt ex är en total idiot [kan berätta när vi ses].

Sedan vill jag också säga att jag är så glad att vi har återfått kontakten, DU betyder mycker för mig!

Kram <3

Anonym sa...

Haha, jag kan inte ens stava för att jag är så upprymd! Mycket* inte mycker, jädrans knappar att sitta så nära. :P

Saknar dig!

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Hej sötis!
Nu far vi iväg på en liten semesterresa. Ha det så bra så hörs vi när vi kommer hem igen.Kram från Helena