fredag 18 juli 2008

nu drar vi till landet!

I går fyllde jag år, bilder från gårdagen finns längre ner. Just nu står min lådsaspappa Björna och packar in bilen, vi ska alla åka ner till mamma och "pappas" land. Så det blir en snabb blogg i dag, med massa bilder och lite text.

Idag har Kajsa, Rasmus, Micke och jag varit och spelat minigolf. Madicken valde att stanna hemma och leka med Maja.

Micka vann som vanligt, men vem bryr sig (när inte jag vinner, för skulle jag ha vunnit hade jag skrytit och tjatat om det hela dagen!)
Vi åkte ut till Siggesta, där vi var på Midsommar. Dom har en golfbana efter de "kända" grejerna på Värmdö. Jätte fin och rolig golfbana!

Alla bilder är oredigerade, hinner inte göra nån redigering i dag, hoppas ni står ut endå!





Här skall man slå bollen över bron....

Vi stod och kollade åt ett annat håll, när vi hörde skaratt runt om kring... Rasmus var på väg över bron!! Som sagt "Rasmus på rymmen"!!


Detta är "Runda huset" Gustavsbergs bibliotek.
Koppen reprensenterar Gustavsbergs fabriken.

Tänk att dom inte kan sitta brevid varran utan att "bråka" jämt jämt, och lilla mamman -Snälla sluta nu innan nån blir ledsen.. Dom har ett speciellt förhållande till varandra!
Bråkstakar!
Mina underbara barn!
Nu kommer bilder från i går!
Vi köpte en gasol grill förra året, men har inte haft råd att köpa gasoltub. Igår fick vi en av mamma och Björne i födelsedagspresent :)
Här meckar killarna gasol grill :)
Älskling och jag
Mats och Jessica kom och fika, Mats hade "beställt" morotskaka, så jag gjorde en åt honom :)
Blommorna är ätliga krasse.
Björne gillar prinsess tårta så det hade vi köpt. Jag hade helst velat ha chokladmouss tårta... men pengarna räckte inte till de :(
Alla dess blommor har jag i min trädgård.
Min underbara mamma hade varit på mitt favorit café och köpt underbara mackor och bullar.
Jag fick en räk macka, Micke salami/brie
Det blev en bra dag med en massa gott, lite sol och lite regn :)
Ha en toppen helg så ses vi efter helgen :)
KRAAAAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, va mysigt det ser ut! ;) Jag är föräldskad i tårta, haha. Finns ingen hejd på mig när jag väl sätter igång. ;P

Uh, nu kommer mamma och Katja hem. Måste hinna klä på mig, hehe.
KRAM <3