måndag 14 juli 2008

Grattis älskling :)





HIPP HIPP HURRA! FÖR MIN UNDERBARA MAN SOM FYLLER ÅR I DAG!!



Vi har spenderat Mickes födelsedag på kolmården! Vi har haft det toppen bra, underbart väder, massa djur, god mat och glass, allt avslutat med att himlen öppnade sig :) Det tom haglade!



Jag berättar mer i morrn, för jag är såååå trött nu! Har dock lagt upp några av de 410 (!!!) bilder jag har tagit i dag :)


















Tjejerna och Rasmus har "alla hoppar på Micke mys!!"

Det är så vi firar i våran familj.. hur firar ni :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Herrejävlar vilka ögon Rasmus har!!! Och du med! Såg att det ser ut som att du har ett mörkare öga (hela ögat alltså, inte bara pupillen)? Det är nog ljuset men lite spooky. ;P

Sen tycker jag mig skåda min andra lilla syster och hennes D i bakgrunden ;P Inget undankommer mig, haha.

Kram<3