fredag 11 juli 2008

Vattenkrig



Kolla in nakenfisen som drog i väg i går!! Hann bara se en vit liten stjärt som snabbt försvann ut genom grinden....



"Hej då mamma, mormor" Skrek han när ja frågade var han skulle... Aha, han ska till mormor.
Mamma och jag bor grannar, vi bor i varsin radhuslänga. Vi ser inte in till varandra, men jag ser deras dörr från mitt köksfönster. Jag flyttade hem i från när jag var 15 år. Har inte bott nära mina föräldrar för ens jag skiljde mig från mitt ex. Då flyttade mamma och Björn hit, och vi efter, så nu bor vi i samma område och det funkar helt ok! Det är mysigt att ha dom nära, man har alltid nån att prata med, låna saker från... å nära till barnvakt :) Skämt å sido, så tror jag att det är mysigt för barnen att bo så nära. Dom är faktiskt inte barnvakt så mycket, men i bland kan barnen tycka det är skönt att "rymma" över till mormor och morfar ett tag :)



Vi hade också värsta flygmyrs invasionen i går kväll!!
Helt svart var det, sen helt plötsligt var alla borta... Rasmus kollar in hur dom flyger.


Rasmus har hjälp mig att vattna blommorna i dag, ja brukar inte vattna dom på dagen, för de bränner sönder blommor och blad när dropparna ligger i solen, men eftersom jag ska ut i kväll, så fick de bli dag vattning.



Kajsa tog av Rasmus kläderna, för han och alla vi andra blir lite blöta när han skall hjälpa till :)
Kajsa snodde åt sig sprutan ett tag och självklart så vattnar hon i modell poser ;)
Eller dödar hon nån? :)



NEEEJ inte på mamma! Bara på blommorna!!



Rasmus kan inte hålla sig, tjejerna blir nersprutade... men dom ser inte ut att lida! :)





Han är så fin!!

ÅÅÅ Äntligen har mina luktärter börjat att slå ut!! Jag älskar luktärter! Dessa doftar helt underbart! Krasse är inte heller helt fel! Dom lyser i rabatten!


Rasmus har trasslat in sig i slangen! Madicken hjälper honom ut. Köp inte sån här "snurrig" slang! Helt världelös! Snurrar bar i hopp sig hela tiden! Man blir så irriterad!


Rosorna glittrar efter att Rasmus sprutat ner dom med vatten :) Vacker!
Glöm inte att man kan klicka på bilderna om man vill se dom större!!
Nu sover mästervatnnaren! Jag ska packa ihop barnens kläder och grejer, sen bär det av till svärföräldrarna! För barnen alltså, firmafest för Micke och krogen står ju på våra scheman :)
Så om jag inte skriver på några dar... är det för att jag är sjukt bakis... ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så underbart! De (ni!) är alla så fina! :)

Jag kan dock inte låta bli att fnittra år dessa rader "Rasmus kan inte hålla sig, tjejerna blir nersprutade...".. Förlåt, men det blir att jag tänker det snuskigt (utan några barn i tankarna, "Rasmus" är nån lång, mörk snygging) efter att jag precis svarat på ditt svar på det där med att ta det i munnen du vet. Hihi:P

Kärlek till er!

Anonym sa...

Hej! Du har en underbar pojken men varför lägger du ut bilder med hans penis? Jag talar inte om pedofili eller något annat utan helt enkelt om hans integritet och värdighet. Hur söt han än är borde hans kön inte läggas ut till allmän beskådan. Jag bifogar några filer till dighttp://mocca.blogsome.com/2007/07/17/384/
Hon skriver mest om pedofili men jag såg en annan blogg som mer inriktade sig mot barnets rätt att slippa "ståta" med sitt kön på sidorna. Kan jag hitta dina nakenbilder på sonen så kan flera och varför utsätta honom för det.
Vänliga hälsningar