onsdag 16 juli 2008

Inte igen:(

Vad är det för fel på mig!?!?
Jag upptäckte just att jag har tvättat Kajsas mobil i tvättmaskinen!!
Detta är tyvärr inte första gången jag lyckas!
Tvättade för ca 6 mån sen min mobil, så den gick sönder. Jag fick köpa en ny! Den nya kostade 2500kr veckan efter sänkte dom den till 1400kr!!
Min nya underbara mobil tappade jag i toaletten!
Den paja och jag lämnade in den, fick den tillbaka, utan att dom sa nått, men batteriet tar slut på mindre en en dag! Så jävla irriterande!
Inte nog med det, så tappade jag samma mobil i Rasmus badvatten!
Snabbt som f-n tog jag i sär den och den överlevde faktiskt!
Men nu har jag gjort det igen! Jag har tvättat min älskade dotter mobil p 40g!
Stackars Kajsa! Jag ber 1000 gånger om ursäkt! FÖRLÅT!
Tur att hon inte är 14 år, för då hade hon nog DÖDAT mig :(


Kajsa, Rasmus och jag gick ner en tur till centrum och tog en glass. madicken surade och fick stanna hemma. Vi gick in och kolla läget på träfiluren där mina LO hänger... Fint va :)



Rasmus kände igen sig själv på bilden, pekade och sa -Rapmup :)
Träfiluren har underbara leksaker!
Vi gick runt och pillade på en massa fina saker :)


Sen åt vi glass och Rasmus charmade Sibylla personalen, Det är alltid samma personal, och dom har ju "följt" Rasmus sen han låg i magen :)

På vägen hem plockade vi lite blådär. Rasmus åt glatt trotts att dom var super sura! Hoppas hans tycke för bär och frukt håller i sig!



Nu har min man kommit hem från konserten, mycke tidigare en jag räknat med!
Men stackarn har grym migrän, så jag ska natta honom nu :)
Natt Natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Rapmup, haha! En rappande mupp! Hoppas du fick en fin dag, jag tänkte ringa dig men ville inte störa! Jag vill träffa dig/er snart!
När kan du/ni?

Har du sett "mamma mia" förresten? Den är verkligen galet bra!
kramar! (många utropstecken idag;P)