måndag 21 juli 2008

Ångest

Tänk att det skall vara så svårt!!!

Har kropps ångest IGEN!!
Min kära man ska åka bort tor-sön, och som ni vet så gillar jag inte att vara ensam..
Om jag kunde, så hade jag knutit fast honom vid spisen och aldrig släppt lös honom :)
Nä skämt och sida, klart han ska åka i väg och ha kul!!

Min kropps noja har inget med honom att göra, han avgudar min kropp (så varför kan inte jag?!?)
Nä nojan kom i dag, när det bestämmdes att jag och 2 av mina absoluta favvo tjejer ska gå på Golden Hits på ons.... dom är så smala!! Jag fick ångest direkt! Hatar att vara den enda tjocka tjejen i gänget!

Har haft ont i magen hela kvällen och ångest klupem svider i halsen, kan knappt andas!!
Hatar denna kännsla, hoppas den går över till på ons, för ja orkar inte tänka på de när jag väl är ute! Vill bara ha roligt då!
Snälla snälla snälla ångest, gå över!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, hemskt :S:S Du får försöka ta till dig ALLA fina ord som sagt nånsin! Och komma ihåg att smalt inte alltid betyder det enda rätta! Hellre kvinnlighet än pinnhet!
DU ÄR VACKER PRECIS SOM DU ÄR!
Kramar <3