måndag 14 juli 2008

Madicken underbara sång :)

Madicken fick en MP3 i födelsedagspresent av Mickes föräldrar! Kul tänkte jag, det va precis vad hon önskat sig! Men jag börjar ångra mig, för Madicken sjunger alltid rakt ut när hon lyssnar.. högt som sjutton! På vägen till Kolmården satt Madicken i mina svärföräldrars bil. Mickes mamma gjorde en komentar när vi var framme om att hon sjungit hela vägen! På vägen hem, bytte vi tjej, Madicken i vår bil alltså! Syrran, Micke och jag hade roligt åt Madickens underbara sång... en bit! Sen blir man tokig... men men, hon somnade efter en stund, som tur var, annars hade jag slängt ut MP3 genom fönstret :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var väldigt nära ett psykbryt efter ett tag, men det var väl som sagt tur att vi somnade båda två där bak! Hehe. Tack för en härlig dag!
Kram/ Katja