måndag 23 februari 2009

Andas, men lever inte!

I dag andas jag, men ja lever inte!
Jag har sovit bort hela dan! Jag vaknade sent,
min mamma kom upp med en kopp te
kl 10,30, hon tyckte väl det va dax för mig at gå upp då...
Men de tog ett tag innan jag tom mig ur sängen.
Sen gick jag morgonpromenad.
Gick hem, åt frukost, å somna i soffan!! Sov fram tills de va dax att hämta Rasmus!!
Hela dan har gått, men ja mår så psykiskt dåligt att all min energi kommer att gå
åt till att laga mat å lägga Rasmus.

Tjejerna kom i går! Mina underbara vackra tjejer!
Men ja är inte mycke till mamma nu, känner mig som en levande död!

Ja lyckades ge mig själv nackspärr i går!! Ja har haft ont i kroppen länge.
Mamma tror att de är alla ångest å stress som sätter sig på min kropp.
Så i går, när ja skulle sätta upp mitt hår, rörde ja till huvudet på nå knasigt sett,
de knacka till å nu e nacken stel å de strålar ont enda ut i högerarmen!

Vi har en familje kris (förutom min egen) en i min närhet,
en väeldsbäst pappa försökte ta sitt liv i fredags!!
Hela familjen är i upplösningstillstånd å allt
e bara konstigt å sorligt!
Som tur är lyckades han inte, hans barn hann hitta honom!
Vilken tur, för livet hade blivit så tomt å sorligt utan honom!!

Inga kommentarer: