torsdag 5 februari 2009

Skolda

Jaha, då sitter man i plugget igen! Å inte har ja gjort läxan!
Kan inte nån bara komma å hjälpa mig med läxorna! Sitta med mig å hjälpa mig!
Ja får panik bara ja tänker på de å blackout när jag sätter mig vid datorn!

Hungrig e ja också, men ja tror de e lunch snart. Ja måste handla mat på lunchen, hann inte göra 
de innan skolan börja, det tog 1 tim me bussen i stället för 30 min! Helt galet!
Om ja fick välja (vilket jag självklart får, men inte ska) så hade det blivit semla till lunch! :)
Men ja har bestämt mig för att inte äta semla förens i morrn!

I morrn får ja kanske veta om ja får praktikplatsen! Usch, ja e så nervös!
Men ja har mitt lyckoarmband på mig, som ja fick av Karin.
Hoppas, hoppas de ger mig platsen.

I går flyttade tjejerna å ja hem till mamma.
Jag känner att ja inte varit en så bra mamma sen dom kom.
Jag har mest varit deppig, gråtit, varit trött å inte hunnit med.
Det är inte lätt att ha tid för alla 3barnen och Rasmus tar ju mest tid, de blir inte 
mycket kvar till tjejerna. Men nu när vi bor hos mamma ska ja försöka att ägna mer tid till dom. På måndag åker dom till sin pappa... De kommer bli tomt utan dom.
Tjejerna har varit ett enormt stöd för mig under denna tid, på måndag får jag å Rasmus
klara oss själva. 

I morrn åker Madicken med mormor å morfar till landet, Kajsa skall på kalas på lörda, så jag stannar hemma med henne. Så i helgen har Kajsa å ja mammas hus för oss själva :)

Inga kommentarer: