måndag 16 februari 2009

Ja glömde just bort....

Every now and then soft as breath upon my skin
I feel you come back again
And it's like you haven't been gone a moment from my side
Like the tears were never cried
Like the hands of time were pulling you and me
And with all my heart
I'm sure we're closer than we ever were
I don't have to hear or see
I've got all the proof I need
There are more than angels watching over me
I believe


Jag sitter vid Photoshop, har suttit här hela dan...
Helt plötsligt slår det mig att han inte ska komma hem nå mer.
I bland glömmer jag bort att han lämnat mig,
å tror att han snart ska komma hem!

3 kommentarer:

Jeka (Jessica) sa...

& lilla gumman!
usch vilken hemsk känsla det måste vara för dig!
Skickar så många styrke & omtanke-kramar till dig att du knappt kan ta emot dem alla!

Anonym sa...

Hur går det med M nu? Vad säger han, vad gör han... vad händer?

Tycker att det är så bra Karin, att du inte gräver ner dig, utan "kör på".
Som sagt - hans förlust.

Karin sa...

Hej anonym

Ja har lovat Micke att ja inte ska skriva om honom i bloggen.
Han vill inte att folk ska veta.
Jag respekterar det, men kan säga att vi fortfarande bor växelvis. Vi träffas inte å jag försöker hålla mig så långt borta från honom jag kan. Jag mår bara dåligt av att se å träffa honom. Det gör ont att se nån man äslakar å veta att han inte vill ha mig.

Så jag försöker hålla huvudet högt å "glömma" honom.

I bland kan jag irritera mig på att jag ska vara så glad och käck hela tiden, skulle bara vilja dra ner rullgardinen å sova/gömma mig ett tag!

Kram Karin