söndag 1 februari 2009

Kajsa gravid

Men hur har jag sovit i natt???
Jag har så sjukt ont i ryggen, är stel och kan knappt röra mig!
Jobbigt nu när man inte har någon som kan massera en!
Men jag fick Kajsa att slå lite på det ondaste i morse och snart kom det två små händer till
som bankade för glatta livet (Rasmus)
Varje natt drömmer jag mardrömmar, om man nu kan kalla dom för det.
Dom handlar alltid om Micke och vi bråkar alltid om nått. Det känns så
jobbigt att vakna varje morgon med "bråk" känslor i kroppen.
I natt drömde jag även att Kajsa var gravid!!!
Herre gud hon är ju bara 10år!! Det är nog allt snack om hennes pojkvän som fick mig att drömma en helt galen dröm!


Så här fin var Rasmus i fredags när vi åkte till Anso för att klippa oss.
Här står han vid bussen och väntar. Han har sin lilla Pippi väska med
bilar i med sig.

Även om han inte ser så glad ut här så älskar han att åka buss!



Å här är två små busar som röjde runt på Vikt Väktarna.
Sanny och Rasmus.

Rasmus farmor och farfar har just varit och hämtat Rasmus.
Dom skall åka till Mickes farmor å farfar för farfar fyller år i dag.
Jag gjorde ett snabbt grattis kort och skrev ut lite bilder från Thailand som jag satte i ram,
inte världens roligaste present kanske, men jag fick reda på de 1tim innan dom skulle hämta Rasmus. Vi skulle precis äta lunch och jag var tvungen att sätta på Rasmus lite snygga kläder.
Man hinner inte så mycket på 1 tim.

Nu ska jag bara sätta mig i soffan och njuta av lugnet en stund, den är det dax att städa :)

Just nu sitter Kajsa och lyssnar på en låt i sitt rum, en av mina gamla favorit låtar, som jag tyckte passade in så bra på hur jag kände för Micke.
Jag hade tänkt att göra en scrapp med mig och Micke med den låten.
Så mitt hjärta svider varje gång hon spelar den... å just nu spelar hon den om å om å om igen....

Den här låten är det:

Inga kommentarer: