tisdag 3 februari 2009

Mår bra :)

Känns lite kaxigt å säga detta, men jag känner mig faktiskt inte nervös inför dagens möte!!
Det skall bara bli så kul å få se "allt i hemmet" redaktionen!
Känns dock inte som om ja har me mig så fina grejer att visa upp.... men men.
Jag tänkte ta med mig lite scrapp grejer jag gjort.

Typ de här, eller va tycker ni? Klart ja måste ta med mig scrappgrejer.
Å va bra jag mår i dag! Jag är stark, inget kan rubba mig :)
Kram på er alla för att ni är så underbara å hjälper mig att bra!
Håll tummarna för mig!
































3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer gå hur bra som helst! Du vet vem du är och vad du kan!
Lycka till!
Kram kram

Kajsan sa...

Fin fina layouter Karin!
Det kommer att går bra!
Kram Karin

Anonym sa...

Och... hur gick det då?!?!
Antagligen alldeles utmärkt, men berätta.