fredag 13 februari 2009

Fredag... den 13...


Titta va ja har fått i min brevlåda i dag!!!!
Får inte öppnas innan alla hjärtans dag!! Helt ok, ja kan hålla mig ;)
Tänk, ja som älskar alla hjärtans dag skall överleva morgondagen ensam!!
Inga rosor, inge choklad, inge present, inge gos :(

Detta är första gången sen ja va 14 år som jag är singel!!!
Så ni kanske förstår varför ja har så svårt för att vara ensam, ja har aldrig varit ensam!

Men nu ligger här ett litet paket som skall öppnas i morgon :)
Å på kvällen väntar en underbar middag med min date!!



Minns ni hästtavlan Madicken gjorde....



En liten lillebror blev väldigt inspirerad å gick till mormor för att också få måla en hästtavla!!
Detta är resultatet :)
Han va så stolt så han nästan sprack!!
Å tavlan fick tom följa med till dagis!!



Ser ni hästarna ;)


Ursäkta den dåliga "kvalitén" på korten, med soppåse bakom å oredigerade...
Men ja sitter bara här hemma en kort stund, ska springa över å sova hos mamma i natt. Ja vill verkligen inte vara ensam, då åker till landet med Rasmus i morrn, så då blir ja ensam. Men i natt sover ja å Rasmus hos mamma.



Såhär fin va Kajsa när hon kom från granne Carros klipp!!!
Det blev så bra, ja e toppen nöjd.
Hon kommer bli en bra frisör när hon blir stor ;)


Å så ett kort på Madicken å lilla My, en av mammas daghundar :)
Ibland rasar mamma in till en med 5 hundar!!! Var av 1 är hennes egna :)
Nu skall ja springa in till mamma igen, ja berättar i morrn vad det är i paketet :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt systeryster! =)
Hoppas att du får en underbar dag i morgon!
Och nu är jag väldigt nyfiken på paketet så du måste blogga imorgon. :)
Ha det så bra!
KRAM/ Katja

Anonym sa...

Vilken underbar tavla!!!! :D
Vad duktig han är! Lillen! ;)
Jag hade ramat in den med omsorg! ;) Å vad fiin klippningen blev!! Hon pasa jätte bra i sin nya frisyr!
Ha en underbar dag!
Kram Karin.

Anonym sa...

Nu är vi nyfikna... paketet? Hur var din date?