måndag 9 februari 2009

Måndag igen...

Jaha, då va de mitt radhus igen...
Skönt och ensamt.
Tjejerna åker till sin pappa i dag, så jag och Rasmus blir ensamma :(
Det kommer bli tomt nu, bara Rasmus å jag, ingen Micke, inga tjejer :(

Vi är inne på tredje veckan, börjar vänja mig, men det känns inge kul,
vill inte vänja mig
med att leva utan min storakärlek!
Men, men, nog om de! Inte blir man gladare av att sitta här å älta!


Jag måste visa Madickens fina hästtavla! Hon har målat den själv hos mormor!
Vist är den otroligt fin!

En glad och go Rasmus, nybadad i sin drakmorgonrock :)

På lördag är det alla hjärtansdag! Å vet ni, jag har en dejt :)
Jag längtar så mycke att ja tror jag dööör!
Vi ska på min favoritrestaurang :)
ÅÅÅÅ kan de inte vara lörda NUUU!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

VA!??
Ska du på date,VEM är han????
Varför berättar du inget längre till mig??? :(

Anonym sa...

GRATTIS

Date på Valentindagen. Lycka till/ B

babe sa...

Fasen, det kommer bli en het date, och med en sån snygging dessutom!

Anonym sa...

OJ, va fin tavlan var! Jag trodde det var en köpt tavla först :o!

Jey dejt!!! Fan va bra syrran! :) Men kom ihåg att ta det i din egna takt... Men det gör du nog!

Hoppas verkligen det går jävligt bra!
Kram
*

Anonym sa...

Hello!
Gå på tv3.se och tävla med Bolt och vinn en resa till LA. =) Om du vill kan jag anmäla dig. ;)

Ha det så bra!
KRAM KRAM

Suss sa...

Sötaste Karin!

Vad fint du skrivit om mig i din blogg. Du vet att du alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta också.
En gång i månaden jobbar jag i Stockholm nu för tiden.
Hoppas vi kan ses någon gång.

världens största kram från Suss