tisdag 3 februari 2009

Jag överlever utan dig!

Som jag skrev tidigare så kommer ni märka när jag mår bra igen!!
Jag mår så mycket bättre nu, jag är stark och klarar mig själv!!
Beviset på att jag mår bra igen är självklart en ny fräsch, glad head!!
När Micke släppte "jag älskar inte dig" bomben, trodde jag aldrig jag skulle överleva, att jag skulle må dåligt en lång lång tid. Jag längtade efter den dagen då jag mådde bra igen. Tänk att den dagen redan är här!!

Är ni nyfikna på hur det gick på möter i dag???
Jo, så fort jag kom in på redaktionen tänkte jag att åååå här vill ja va!!
Mötet gick bra, tjejen jag träffade var trevlig och lätt att prata med,
jag hade kunnat stanna där hela dan och bara pratat.
Jag hoppas hon känner de samma för mig!
Jag får reda på om jag får platsen i slutet av veckan.
Tydligen är vi 3 tjejer som slåss om en plats!
Så hoppas hoppas hoppas å håll tummarna för mig!!

6 kommentarer:

badanka sa...

Så friskt å härligt karin!

Anonym sa...

Congratulations!!!!<3
Så ska det låta tjejen!!!!
Hoppas allt är ok och du fajtas vidare!!!

Lov U

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Jättesnyggt!
Kram H

Kajsan sa...

FIIIN header!!
Super fräsch!
Härligt att se ditt glada ansikte igen! :)
KRAM

Jeka (Jessica) sa...

Hej!
Jag har följt din blogg på håll ett litet tag, kom in här från din lillasysters. Henne har jag följt sen hon var på tv ;-)
Ni två är helt magiska systrar, vackra, företagssamma & så oändligt
mycket starkare än ni kan tro.
Du kommer klara denna kris. Jag vet inte hur det känns att bli lämnad mitt i livet när det är barn inblandade, men jag vet hur det är att bli lämnad.
Keep on fighting!

Anonym sa...

Till Karin:

Vilken underbar ny header! Så vårig och fräsch och du är vacker som en sagofé! Passar verkligen galant i luggen. :) (oj, det är nog första gången jag säger "galant", hehe.)

Hoppas verkligen att du får platsen! Den förtjänar du... Allt löser sig till det bästa :)

Jeka:
Åh, jag blir helt generad. Tack tack tack för värmen!