lördag 7 februari 2009

Kladdkaka :)

Det är ju inte min Rasmus helg, utan det är Micke som har honom....
Vilket betydde att jag fick en lååååång underbar sovmorgon i morse!
Kajsa och jag vaknade 10,30!! (Madicken hade vaknat tidigare och satt ensam upp och kollade tv när vi kom upp)
Jag gick på morgonpromenad innan frukost, för det bränner mer fett då.
Egentligen skulle jag springa, men det är så halt och slaskigt att de få vänta och bli "vanlig" rask promenad istället.
Sen åt vi alla frukost ihop, mamma, Björne, Kajsa, Madicken och ja. Mysigt med alla samlade till frukost!

Efter de gick jag och la mig och läste lite tidning, känns konstigt, lyxigt och tomt, saknar klart Rasmus, men det är ju bara att njuta av det som är bra en att vara ledsen över att ja inte får vara med honom.
När jag läst klart hela tidingen (topp hälsa) somnade jag en stund! Hur gick de till efter den där långa sovmorgonen!!?? Men men, när jag vaknade gick jag ut på en 30min rask promenad igen. Och de hjälper, för det känns i låren att det har tagit. Jag har ju faktiskt lyckats att gå ner 10 kg bara på att äta var tredje timme, undvika fett och sött å att ta morgonpromenader.


Å glöm inte att rösta på mig här!
www.mixmegapol.se/tjejplanet

1 kommentar:

Anonym sa...

Du inspirerar. Du äter var tredje timme skriver du. Vadå? Äter du en frukt eller en macka ??

Jag tycker du är så duktig och vill också gå ner de där extra kilona.
Hur gör du??/
B