fredag 12 juni 2009

Bra avslutning på en gråtdag!!

Vist kan man inte annat en älska fredagar!! :)
Inte nog med att de är fredag, vilket betyder att ja å rasmus kan sova tills vi vaknar i morrn :)
Så bjuder chefen på lunch i da!!! Kan de bli bättre :)
Å så ska ja göra en brudbukett på lunchen :) Ska bli så kul!!
Mickes syrra gifter sig i morrn, så på lunchen ska ja svänga ihop hennes bukett, tärnbukett å corsage :) Kul, kul, ni får se bilder sen.

I går slutade dagen hur bra som helst!!!
Björne (min lådsaspappa) å ja satte upp de sista stolparna å räknade ut vad resten av staketet kommer kosta, ja kommer hålla mig under budget. Vilket känns bra :)
Rasmus å jag köpte glass när glassbilen kom, finns inge bättre en att se honom så gla! Han älskar verkligen att handla glass på glassbilen.
Å så avslutades kvällen med kladdkaka å film, me sköna Helena som kom å förgylde min soffa!! ;) Tack snälla underbara Helena, de va precis va ja behövde!!

1 kommentar:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Tack själv, I loove the kladdkaka!
Tur att man är traditionellt byggd så att man kan njuta av dina goda efterrätter :D