söndag 21 juni 2009

Midsommar!


va midsommar avklarad!
En dag med sol, lax, sill, grill, alkohol... en bra dag helt enkelt.
Regnet kom till oss på kvällen, vilket inte gjorde nått.



Vi spenderade första delen av danSiggesta gård.
Vackraste Helena med dottern Sanny!
(varför är alla så långa!!??)


Sanny och Rasmus busade, kollade på grisar, getter och höns,
Rasmus kom lite för nära elstängslet... inget som rekommenderas!
Sötaste Sanny hade dagens vackraste krans... tror dock inte att
Helenas rabatt är lika fin efter detta ;)



Sötaste tjejerna på Siggesta :)
Rasmus och Micke
(å nej, vi är inte tillsammans igen, vi firade bara midsommar ihop)

Vi stod i lååång kö för att få rida. Sanny å mina tjejer svingade sig snabbt upp å gav sig i väg...
men Rasmus... nja, efter 3 försök gav vi upp, han ville, men vågade inte.


Ja kan lova att de inte gick att se genom glasögonen efter att Rasmus hade haft dom!!
Söta Sanny stod i världens längsta kö för att få bli ansiksmålad! Rasmus hade rivit halva Siggesta om han hade behövt stå i den kön! Men söt Sanny stod snällt å väntade på sin tur. Jag sprang å köpte lite korv till dom, så dom inte skulle svimma av innan dom kom fram.
Men söt blev hon, lilla fjärilen!

Å vackra Kajsa.... börjar bli så stor!
Just nu ska vi dra oss ner till Ösbyträsk å bada... låter inte så mysigt, me träsk, men de är fint å tjejerna är överhettade :) Här är det ständigt fullt hus av tjejer, alltså inte bara mina. Men de är så kul att dom har vänner, så de gör inget om de springer å sover här.
Nästa vecka ska jag ta tag i staketet! Å sen till helgen bär det av till Västerås, Kajsa har fotbollscup, ska bli så kul!! Läääängtar!
Som ni sett har ja gjort två nya videos, jobbiga att göra, men behövligt! De får mig att gå vidare.

1 kommentar:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Tack för en trevlig dag i solen! Och tack för att du kom med korv till mig och det tappra fjärilsbarnet :)
Kram H