tisdag 16 juni 2009

Solen skiner

Solen skiner å ja vill absolut inte sitta här bakom datorn! Nä ja vill hem å sätta mig i solen å läsa en tidning!! Få lite sol å värme i ansiktet!

Snart är det torsdag, vilket betyder min sista dag på praktiken och ut med Nina!
Lääängtar efter båda!! Men innan dess ska ja njuta av att ja är barnfri!
Slipper laga middag, natta barn å lösa konflikter (nä, ja skulle hellre vilja ha mina barn hemma med mig, jämt, men ja försöker se de possetiva i att vara barnfri!!)
i går blev det 3 kokta ägg till middag.... Härligt å va ensam....
Undra va ja ska äta för spännande till middag i kväll!!?? Eller finns de nån som är sugen på att komma förbi å laga lite mat åt mig :)

De va så tomt i min säng i går när ja kröp ner! Å va ja saknade min varma, mjuka goa Rasmus!!

Hoppas sista 1½timmen går fort, för ja vill hem NUUU

4 kommentarer:

Malin sa...

Tjena stumpan!

Hoppas att ni får det roligt när ni ska gå ut på torsdag.. hoppas att ni inte får ont i stortån och måste gå hem därför...;-) Skulle följa med på kryssningen om jag hade råd...

Kram Malin

Anonym sa...

Ont i stortån(vem hade det)???
Det roliga är att en får kramp och går hem då drar alla???
Och sen klagar man på Karins blogg??? om att man måste gå hem??
Jag trodde ni var vuxna människor med egen vilja.....
Så fel man kan ha om folk!!

Malin sa...

Jodå, jag ska svara på den kommentaren!!! Jag är vuxen människa och jag var kvar på krogen!!! Och det var jag som sa att det var tråkigt att alla andra utom jag gick hem för att du gick hem...och dessutom var det på min blogg jag skrev det! Sen tycker jag att du ska ta det som ett skämt, det där med stortån och inte gå och tro att vi går på mellanstadiet och snackar skit om en... Jag tycker jättemycket om dig faktiskt och tycker det är tråkigt att du tolkat det såhär negativt... Men som du sa, vad fel man kan ha om folk, man kan ju tro att alla snackar skit om en trots att det var ett skämt!!! Var arg på mig om du ska vara arg på någon... Jag står för vad jag skrev och tycker att det hela var ett skämt!!!
Mvh Malin

Anonym sa...

Hallå Karin! Hoppas du och barnen får en underbar midsommar! Tänk att vi har sommarlov nu :) Ses snart hoppas jag! Kram Jenny