söndag 14 juni 2009

Bröllop

Så har två underbara vackra människor gift sig!!
Regnet öste ner hela dan å tårar föll på kinderna, det va så vackert, så stämningsfull å gjorde så ont i mitt hjärta. Allt prat om att älska å vårda varran, alla löften och fina ord stack som pilar i mitt brustna hjärta. Men Anna och Jerker är så underbara, så fulla av kärlek till varandra och alla i deras närhet, deras kärlek gör en verkligen berörd!

Som ni vet så hatar jag att ta kort med blixt, så ja vet, dom är suddiga, men ljuset blir så underbart. De fanns andra som tog med blixt, så dom får stå för dom skarpa korten, så står jag för stämningen :)


Inte ett öga var torrt när Anna och Jerker gav varnadra löften om evig kärlek!

Dagens suprise... ja trodde nån hade satt upp psalmsiffrorna fel... men , vi skulle sjunga "nu tändas tusen julejus" :)
Jerker och Anna heter nu Winther, där av julsången. Hur bra idé som helst och medans vi sjöng tände dom ljus.




Så var den vackra vigseln slut och dom skuttade in i båset och vi andra gav oss ut i regnet för att vänta på dom.


Å så kom dom ut och riset började hagla :)
Jag va den enda i vår del av familjen som hade med sig ris (man är väl en van bröllopsgäst :)
Men jag va den enda som inte kasta, ja bara fota :)


Tur att dom hade paraply! För här regnade det mer en vatten :)

Brudbuketten och den nya vackra ringen, buketten va så vacker med alla regndroppar på :)
Så begav vi oss till Lidingö. Jag visade alla mina skolor å nästan alla ställen ja jobbat å bott på innan vi kom fram till Lidinga Sjövilla :)
Anna och Jerker åkte båt och när dom kan fram sprang alla ner för att möta dom, alla utom ja, som ville ha kort på när dom kom med alla gästerna på led... vilket jag lyckades ganska bra med :)


Vi åt en underbar middag, lyssnade på fantastiska tårdrypande tal och dansade.
TACK snälla underbara Anna och Jerker för att jag fick komma och vara med på eran dag!
Jag känner mig hedrad! Å tack för att jag fick förtroendet att göra brudbuketten!


På min kamera finns bara tre kort på mig där man "ser" "hela" mig.... Alla är suddiga!! Så jag har inte ett enda kort att visa er.... kanske mickes mamma har några kort på mig.

Såhär blir det när Micke tar kort.....


Å så här blir det när jag själv tar kort :)

Tack snälla Carro och mamma för att ni slet så hårt med mitt hår..... ca 4 timmar tog de :)
Å de höll faktiskt ganska bra trotts regnet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vilka mysiga bilder! :) vilken underbar klänning du hade! :) Å tokfin i håret!
Ville bara kika in å säga hej! Må gott så hörs vi snart :)
Kram K

Aurosia /Sanna sa...

Börjar rysa i hela kroppen av bröllopsbilderna och blir dessutom tårögd, säger "aw" högt för mig själv... Märks att man är kär, haha. Men verkligen fina bilder och jag önskar och hoppas att de får all lycka!

Och du och Mickes syster är ju så strålande vackra! Verkligen två bländande leenden... De får kompensera för all sol vi inte haft på flera veckor här.

Hoppas du mår lite bättre nu iaf. Tänker på dig!
Kram

Herr o fru Lundin sa...

Vilka jättefina bilder! Och du är så himla söt i din fina klänning och såret så vackert! Du verkar vara en riktig toppen tjej - glöm inte det!!! Även om det är motigt just nu...

Kram på dig!