tisdag 2 juni 2009

Ja saknar min Musse!

Åååå Rasmus, ja saknar dig!!!! Klart ja saknar mina tjejer också, men jag är van att inte alltid ha dom hos mig, men att vara utan Rasmus, utan att själv ha valt de... de gör ont!

Han ville inte släppa mig i morse när ja lämnade honom på dagis, han grät å skrek efter mig när ja gick, jävlar va ont de gjorde!

Micke hämtade honom på dagis, han ska vara med Micke hela veckan. Ja vet att dom kommer få de toppen! Men de är så tyst här hemma!

Jag saknar min Musse, hans doft, goa pussar å få krypa ner hos honom å somna av hans tunga andetag.






6 kommentarer:

Jeka (Jessica) sa...

Gud vad härligt!
Det är som att se Wille!
Jag förstår att det är tomt vännen, första gången är alltid värst. Du kommer finna dig själv i tystnaden. ett utmärkt sätt att finna Karin på.
Jag har en underbar hemsida för dig att titta in på, eller varför inte besöka butiken, storstadsbo som du är ;-)
www.kreativinsikt.se
Hämta styrka.
Kram

Anonym sa...

Jag förstår inte, (hoppas jag inte trampar, när du själv inte vill trampa på någon) men ni är inte tillsammans nu i alla fall ..?
/En som bryr sig och följer bloggen :)

Karin sa...

Hej Anonym
Micke och jag är inte tillsammans längre :(
Han har Rasmus varranan v. detta är första veckan som han har Rasmus, så det är lite ensamt nu!
Tack för att du bryr dig!
Man kan alltid fråga saker, men ja kanske inte alltid kan svara.

MVH
Karin

Anonym sa...

Vi hejar på dej Karin!!!

korkat :) sa...

Hur kan man säga att man följer bloggen och inte veta att Micke lämnat henne igen?

Håll ut karin!

Anonym sa...

Jo, för att det inte står...
helt plötsligt står det att "hon" e själv...

Korkad kan du va... ;)