måndag 15 juni 2009

Sista praktikveckan :)

Så va de sista veckan på praktiken! Hjälp va hände!! Va snabbt de gick!
Jag har varit här i 10 veckor. Dax att söka ny praktik, då vi har en till under hösten.
Usch, ja har verkligen ingen lust, de va ju inte så lätt, å ja börjar bli lite trött på att bli ratad!!

Ja kunde inte somna i natt, låg vaken till 03,30, vilket känns nu. Låg å gosa Rasmus fötter, varma mjuka goa fötter! Mitt i mitt gosande började han hosta lite, som övergick till kluckande skaratt, så sa han (i sömnen) men Madicken, va gör du!? Å så skratta han vidare.
Underbara unge, ligger och drömmer roliga drömmar om sin storasyster :)
Känns tråkigt att dom kommer denna vecka, då Rasmus inte är med mig. Han saknar dom så mycke när dom är hos sin pappa och nu när även jag och Micke delar, så kommer han få träffa dom ändå mindre!! Känns inte retvist mot Ramus!

Jag kramade honom hårt och länge å tog minst 3 pussar, den sista alltid lååååång innan jag vinkade och gick från dagis. Det gör så ont när ja vet att de är en hel v kvar till ja få se honom igen! Älskade älskade Rasmus, mamma kommer sakna dig!!

Inga kommentarer: