onsdag 24 juni 2009

Men Karin, är du full igen!!??

Har varit inne i stan, Stockholm visade sin vackraste sida med ljumma vindar å en vacker solnedgång! Döm om min förvåning när ja kom hem å upptäckte att ja har en pergola!!!
Vist, ja har ju köpt den.. men den stod färdigmonterad på precis rätt ställe i min trädgård när ja kom hem!! Ja blev så glad! Å Sussi Sussi titta sa ja, till min lite lätt chockade granne som stod med näsan i rabatten (kl 22,15 på kvällen) titta, jag har fått en pergola!! Hon titta på mig å sa, men Karin, är du full nu igen!! (hon tänkte på när ja kom hem full efter vårruset :) , ja e inte full :) ja har en pergola i trädgårn!!! sa ja. -Vet ja vellSussi å såg ut som ett frågetecken. (Hon visste ju inte att inte ja viste att Björne, Madicken och Rasmus hade satt ihop min pergola)
Björne, Madicken och Rasmus har satt ihop den sa hon.

Tänk va gla man kan bli av en liten ihop skruvad pergola!!
Självklart kommer ni få se bilder sen på min pergola :)

I morrn kommer världens bästa lillasysteryster!
Längtar, ska bli så mysigt att ha henne här en stund. Ja tänker göra en blåbärspaj till oss :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till din nya pergola! :)
Må gott å KRAM!
/K