fredag 12 juni 2009

Liten men kaxig som fan :)

Gjorde ett test på Facebook.... "vilken Astrid Lindgren figur är du?"
Jag är tydligen en Madicken.... vilket är kul, eftersom ja äääälskade Madicken filmerna när ja va liten, å hade Madicken kläder! Men kolla motiveringen!! KUL :)

Karin took the Vilken astrid lindgren karaktär är du? quiz and the result is Du är Madicken!
Du är den försiktiga typen, Liten men kaxig som fan!
Ni som känner mig väl... stämmer de?? Liten men kaxig som fan ;)
(Låter som om de va mina storebröder som beskrev mig ;)




3 kommentarer:

Jessica sa...

HA HA HA, Ja de e du ;)

Anonym sa...

Bor med barnen och min man Micke i ett radhus ute på värmdö. ???
Hade inte han lämnat dig??

Kajsa! ;) sa...

Du är bara underbar, jätte snäll, as vacker och världens bästa mamma! I <3 you!