tisdag 9 juni 2009

Svart hål

Oj va hände??? Tydligen har nån gjort ett hål mitt i min väg, för ja föll ner i de.
Vakna i morse å allt kändes svart! Orkade inte ta mig ur sängen, va inte berädd på att ja helt plötsligt skulle inse vad som hänt, att ja är ensam å lämnad, att ja inte får vakna med Micke vid min sida! Jag som har klarat mig så bra, faktiskt varit hyffsat glad, så i da vakna ja helt tom! Orkar ingenting! Blev chockad, men börjar vänja mig nu. Hoppas de går över till i morgon, för då har tjejerna skolavslutning å vi ska på grönalund med Mickes familj.


Rasmus har ju en bästa kompis, Rasmus Linqvist, dom går på dagis ihop å vi bor i samma område, å inte nog med de, Rasmus föräldrar är ur trevliga! Ibland känns det som om min Rasmus bor hos dom, man kan alltid hitta honom där, eller så vet dom var han har tagit vägen :)
I dag skulle dom åka motorcykel ihop... gick dock inge vidare, tror faktiskt att den gick sönder...

Efter lite övertalning fick ja dom av motorcykeln å på trehjulingen i stället.. :)
Å alltid har dom hjälm! Tycker ja e duktigt, Rasmus är väldigt noga me hjälm, hoppas de håller i sig!


Så for dom iväg :)


Kajsa ska spela gitarr på avslutningen i morrn!! Ååå va nervös ja kommer va!!
Just nu spelar hon för mormor.





5 kommentarer:

Martina sa...

Hej hej! Jag hittade din blogg när jag googlade på scrap lo. Är en nybörjare inom scrapbooking och ville hitta lite inspiration. =) Du gör mycket fint du, riktigt proffs...=)

Jeka (Jessica) sa...

Lilla gumman. Lämnad kanske du är, MEN ALDRIG ENSAM.
Tycker du att det är så klokt att träffa M nu, när han gjort som han gjort? Kanske behöver en liten paus, du behöver faktiskt inte vara så sprudlande glad nu. Klart att det är en stor sorg, men nu kommer han inte göra dig illa ngt mer. Nu kommer du bygga upp dig igen & bli Karin -trebarnsmamma, stolt & LYCKLIG.

Karin sa...

Hej Martina

Kul att du tycker om mina scrapp!
Säg till om du behöver hjälp eller råd.

MVH
Karin

Kajsan sa...

Ja... vem är det egentligen som planterar ut dessa hål?! Hemma hos mig har vi andra lite mindre hål... Dom är fyllda med vatten... Även sk vattenpölar. Imorse när ja smidigt undvek den alltför stora pölen bredvid bilen hoppade den lilla treåringen förtjust mitt i så både mammans byxor, treåringens skor och bilen blev dränkt i vatten å lera! Tur hon har stövlarna på dais! ;)

Kliv ur hålet nu vännen å upp å hoppa! Det här kommer att bli en BRA sommar! Vi hjälps åt! ;)
KRAM!!!

Anonym sa...

Svårt att bli övergiven, svårt att älska mest.
Men lika svårt att vara den som slutar älska, den som borde gå men inte går.
Den som inte går men sviker och i samma stund som sveket dödar vet man att man älskade,
att det var då,
att det är över....