torsdag 11 juni 2009

Gråtit å packat.....

I dag har ja packat ner de mesta av Mickes saker (om man inte räknar med vinden...)
Jag har packat å gråtit å packat å gråtit! Ja har skakat i hela kroppen, de va så sjukt jobbigt.
Jag har läst alla våra gamla kärleksförklaringar, hur kunde de gå så fel??
Hur kunde en kärlek som va så stark å innerlig sluta så här??

Jag önska jag hade njutit mer när han fanns här vid min sida, men va hade de hjälpt nu??
Nu gapar garderoberna tomma, inga saker som doftar han finns kvar i badrummen, alla skorna å jackorna är borta... i mitt hjärta gapar ett stort svart hål! Kan nån någonsin göra mig glad å lycklig igen??

5 kommentarer:

Anonym sa...

VA! Har Micke lämnat dig igen? Bra gjort, ut med hans saker. Han förtjänar inte dej. Man brukar seja att man inte ska gråta över spilld mjölk, i det här fallet pratar vi om kiss. Gråt inte över honom!

Jeka (Jessica) sa...

Åh gumman... du skulle inte behöva göra det där. Det borde han vara man nog att göra själv.
DU GAV ALLT TILL/MED HONOM, & jag är hundra på att du verkligen värdesatte det, till skillnad från honom. Du har gjort ditt allra bästa Karin, det måste du ta åt dig av & känna.
Det GÖR ont & det måste FÅ göra ont när man tvingas inse att det inte kommer att bli som förra, att man "förlorat" sin kärlek & ja, jag skriver "förlorat" för du kommer alltid ha Micke med dig, genom Rasmus.
Du gav det allra bästa till honom, av dig.
Du kommer finna lyckan igen vännen.

Jessica sa...

Jag känner verkligen med dig min älskade vän. De du går igenom nu är en plåga och känns tuffare vissa stunder än andra. Men jag håller med Jeka om att du kommer att finna lyckan igen. Du vet var jag finns om du behöver mig.

KRAM!

Sanna sa...

Ryser i hela kroppen när jag läser detta. Tänker på dig och instämmer med de andra... Tids nog fylls ditt hjärta igen (om inte av kärlek så av familjekärlek från dina vackra barn).

Stor kram!

Anonym sa...

Jag förstår hur du känner och aj det gör ont jag vet för jag har själv blivit lämnad av min man som träffade en annan. Trodde heller aldrig att våran kärlek skulle sluta som den gjorde.
Kram till dig.