onsdag 10 juni 2009

Skolavslutning


SOMMARLOV!!!


Vilken härlig avslutning.... eller, nja, kall å regn!!
Men tjejerna va glada endå!






ÅÅÅÅÅ min lugg!! Den lockar sig alltid åt fel håll när de regnar!
Madicken å Maja, som verkligen såg ut som en prinsessa i dag :)
Emmelie, Kajsa och Malin, alla spelar i samma fotbollslag.
Emmelie hade en sån fin klänning i dag.
Eva och Kajsa, jag har nog aldrig sett Eva så finklädd!!
De va så kul å se henne så fin!
Det är inte helt lätt att vara ensam förälder till två barn, som båda självklart vill att man skall vara i just deras klassrum! Men i år sat jag inne hos Kajsa, hon spelade gitarr å de ville ja så gärna se. De gick bra, hon såg så lugn ut när hon spela :)
Å de svarta hålet ja trilla ner i... ja klav ur de i natt! Men de tog halva natten, kunde inte somna hade panikångest, men bestämde mig för att inte må dåligt när ja vaknade, å de gjorde ja inte.
Snart ska vi till grönan! Känns inte så skojigt me tanke på vädret... men de blir nog bra endå. I år är de första året Rasmus skall få följa me..... är lite nervös för de... han lyssnar ju inte på mig för fem öre just nu! Vi får väl se hur de går :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad fin du är Karin! :) ville bara säga det ;) kram!

Anonym sa...

Ha det superkul!! :)
Kram Karin