lördag 6 juni 2009

Mitt arma lilla huvud! :)

Ni ska få ett tipps av mig (å ja vet, ja e full av tipps just nu :)
Men om ni ska gå ut.. ät inte vitlöksbröd innan ni går ut... tydligen luktar de mer en man tror å killar klagar :) Se också till att ha huvudverkstabletter hemma.. till dan efter. Just nu längtar ja massor efter min lillesyrra, hon hade helt klart haft tabletter till mig i sin handväska! :)

Shit va kul vi hade i går!! Ja vet inte hur många gånger ja va hög röd/generad när de drogs upp knasiga saker jag gjort! Men men, är man tossig som ja, så får man äta upp de!

Vi stack in till stan.... ja vi åkte till Golden Hits, dansa tills Jessica knappt kunde stå å Nina fick kramp :) Helena va den första att få "bihang" han gjorde sig dock inge besvär :) Malin hade sin första fylla sen hennes senaste son, å de va så underbart! Hela tjejgänget, fan va kul vi hade!!
Jag ville inte gå hem, ja hade kunnat dansa hela natten! Dansat bort alla problem å ledsamheter :) Tänk va lite alkohol kan va bra ibland, ja som är så dålig på att dricka... men inte i går.

Tack underbara vänner för att ni hjälper mig glömma allt för ett tag å förlåt glasmästarn för att du inte fick följa me hem ;)

2 kommentarer:

Katja sa...

Självklart hade jag haft alvedon eller liknande i väskan + RESORB, det finns inget bättre än resorb. ;)
Skönt att höra att ni hade det bra. Det förtjänar du!
Vi får höras när jag kommer hem från Krakow sen.
Ta hand om dig!
Stora kramar!!

Jessica sa...

Ja guuuuuuuuu va kul vi allllllla hade :) Jag var minsann också trött idag, men var tvungen att ta mig i kragen och pallra mig in till stan på pick-nick med Nellies klass. Va ju lixom jag som hade ordnat den å då e de lite svårt att backa bara för att man hade kul igår. Tuur att JAG hade RESORB hemma i alla fall ;)Ett glas innan jag somnade å jag slapp huvudvärken. Men trött, trött, trött kommer man inte undan... Men de var de värt!
Puss på er alla vänner å tack snälla för att jag fick följa med, trots min sinande ekonomi...