tisdag 21 oktober 2008

Invägning och helgrapportering

I morrn är det onsadg=invägning hos viktväktarna!
I morrn kommer dommen... om jag varit duktig eller slarvat...
Jag kan ju erkänna att jag inte är lika duktig som sköna Helena, hos skriver upp allt och har en sjuk disciplin...
Som i söndags på fotokursen... kanelbullarna stod där på bordet och såg smarriga ut och fyllde hela rummet med underbar doft.
Varsågod, ta lite fika sa läraren. Jippy tänkte jag, kanelbullar. Men Helena sa med stränga ögon att vi inte skulle ha nån bulle.... suck.

Men även om jag inte varit duktig på att skriva upp allt jag ätit, så har jag tänkt på att alltid välja ett bra mat och så har jag suttit å tittat på när min man kvällsäter!
Min älskade man kan nämligen äta vad han vill, när han vill!
I går satt han och åt godis... jag kan lova att hans pussar smakade mycke gott ;)
I kväll åt han bagettmackor med ost, oboj och puffar med mjölk.... å va allt såg gott ut... men ja åt inget!
Så vi får väl se hur de går i morrn, jag har ju inte kunnat träna nått denna vecka, eftersom jag varit sjuk :(

I helgen är vi barnfria :) JIPPY JIPPY, jag har längtat så mycket efter en helg bara med min underbara man! Tjejerna är ju hos sin pappa och Rasmus skall följa med mormor och morfar till landet.
Micke och jag tänkte gå på bio på fredan. Ska bli så kul, ja älskar att gå på bio!
lördan skall jag på Golden Hits med Nina!
Känns som om de va år sen vi va ute, Nina och jag, fast de va de ju inte, men endå alldeles för länge sedan! På söndag skall jag vara bakis :) Då får Micke ta hand om mig ;)

I morrn blir de plugget igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt med "egen" helg!:)
Jag ser fram emot den dag då jag känner som du. Just nu vill jag bara bo i min bubbla... Men den dagen kommer säkert då just DEN biten blir lite bättre... Lycka till ikväll! :) Det går säkert bra! Huvudsaken är ju som sagt att du orkar stå emot det där extra som man så gärna låter slinka ner ;) DET kommer att ge utdelning i längden!
Kram.