onsdag 8 oktober 2008

Storhandlat


Kajsa börjar bli en stor tjej, när hon har tvättat håret skall det flätas, så det blir lockigt dan efter :) Ja känner igen de där, min mamma envisades med att fläta mitt hår i två fläter varje morgon, så fort jag kom till skolan drog ja ut dom.
Så jag låter Kajsa ha sitt hår utsläppt på en gång :) Så här såg det ut i morse när hon stod och "puffade upp" håret :)

Det är så kul, spännande och dö läskigt att se hur dom blir större, mer medvetna om sig själv. Usch vill inte ens tänka på att hon snart inte längre är min lilla tjej :(




Tack gode gud för kredit på H&M!! Ja vet att man inte skall ha kredit kort! Jag gillar det inte heller, men vi har det på H&M. Så här snygga var dom i morse innan dom gick till skolan, i alldeles nya kläder från topp till tå. Och jag kan lova att det lyste om dom :)
Det är så kul att se hur glada dom blir över nya kläder. Alla Madickens kläder var för korta och tajta, så hon behövde verkligen nya kläder.


Vi har även varit och storhandlat! Detta är middagar m.m för två veckor. Vi har skrivit listor och vet precis vad vi skall äta varje dag som tjejerna är här.
Känns skönt.


Ett litet bidrag till rosa bandet blev det också! Men hallå, de e inte mycke dom skänker, 50öre!! Snålt tycker jag!





Kajsa ville också va mebild, med bröd på huvudet :)

Inga kommentarer: