fredag 31 oktober 2008

MILF??

Är jag en MILF??




Dum fråga, ja vet, kanske inte passar sig i denna typ av blogg...
Vet ni vad en MILF e?
För er som inte vet så kommer det från "american pie" filmen,
och betyder Mother I´d Like to Fuck... Ja sa ju att det var dumt och inte passade in här! :)
Men det var ett hel artikel om de i ny MAMA tidningen!!
Artikeln handlar om äldre kvinnor, mammor så klart, i Hollywood som har yngre snygga killar.....
Hmmm tänkte jag, ja har ju en yngre snygg man, undra om ja är en MILF...
Så jag var tvungen att fråga Micke när jag kom hem från ViktVäktarna i dag
(å ja, jag har gått ner :) 1kg ååå va glad jag blev :)
Micke kolla förvånat på mig.. och sa, ja de är klart du är, varför undrar du de!!??

Ja sa ju att de va dumt :) Men sådana knäppa saker tänker jag på. :)
Å eftersom det nog bara är tjejer som läser min blogg, så lär jag nog inte få reda på om ja är nån MILF :)

2 kommentarer:

babe sa...

Grattis till nedgången! Härligt!!
Klart att du är en MILF knäppkänga! Fast själv ser jag mig väl snarare om efter en FILF....

Anonym sa...

Hahaha ;P Jag ska inte uttala mig om du är en MILF för det hade blivit för mycket familjefestincest, haha.

Minns när en kompis hittade hennes pojkväns porrfilmer på datorn. En hette just "Mother I Like to Fuck" och hon var äcklad och trodde att han ville berätta för sin mamma att han gillar att ha sex. Haha!

Kram