söndag 19 oktober 2008

Sjuk å dålig fotokurs

Det är synd om mig, jag är sjuk!
Har feber, nyser hostar och snorar!
Trotts det släpade jag mig ur sängen och gick på världens sämsta fotokurs i dag! 500kr åt helvete! Vet ni hur mycket kul jag skulle kunna gjort för de pengarna!?! Klart ni vet, så ni förstår att jag är besviken! Men men, fotografen var trevlig, Helena go och vädret ok, hade dock varit kul om man lärt sig nått, jag menar inte att jag är perfekt, utan att han faktiskt inte lärde oss nått! Tråkigt, jag hade faktiskt sett fram emot denna dag, att få lära mig alla knep.. men icke.


Jag gick hem och dog i soffan och min stackars/underbara man har fått ta hand om mig och allt annat hela kvällen!

Jag hoppas att jag mår bra i morrn, för jag behöver gå till skolan!!

2 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

ja, ja sa precis detsamma när jag kom hem....synd!
Hoppas du mår bättre idag sweetie!
Kram H

Kajsan sa...

Krya på dig!
Kram Karin.