torsdag 2 oktober 2008

Sjuk liten kille


I går ringde dom från dagis till Micke, Rasmus har fått ögoninflamation, så det var bara för Micke att släppa allt och åka till dagis och hämta honom.
Det som är så irriterande med ögoninflam, är att han är ju hur pigg som helst! Han är ju bara kladdig i ögonen! Så det var en glad och go kille som kom och mötte mig i går när jag kom hem från skolan. Å skolan, vill ja knappt prata om!! Vi hade våran 4 lärare på 5lektioner!! Nästan varje lektion har vi haft en ny lärare. I går lärde vi oss inte ett skit, vi gjorde "banor" till ingen nytta....

I dag fick vi i uppgift att härma denna bild....
Vi skulle hitta en bild på nätet och göra den så lik den översta bilden som möjligt....
Min blev väl sådär, är väl ganska nöjd, kan inte påstå att jag gav mitt allt, men endå...
Så här blev min bild...


Inga kommentarer: