torsdag 23 oktober 2008

Skoltjej


Jodå, jag sitter i skolan nu... å jag är en duktig tjej och gör det jag ska.... eller vi har inte fått någon uppgift vi ska göra, så jag sitter och leker lite...

Jag var ju sjuk i måndags, när vi hade våran första Illustrator lektion... å i går satt vi och gick igenom loggor som dom andra gjort till i går... det var dock ingen som sa nått till mig, så jag hade inte gjort någon... 
Så i dag var första gången jag öppnade programmet
Detta är vad jag lyckats få ihop :)

Jag har sjukt ont i huvudet, önskar någon ville byta huvud med mig..
Lääängtar efter att lektionen skall ta slut så jag får åka hem, fast jag önskar att jag kunde slänga mig i soffan, men Micke skall ju på matlagningskurs i kväll (i kväll skall dom laga fisk) så jag är ensam med Rasmus, så inge slänga sig i soffan blir det för mig :(

Men i morrn blir det IKEA å bio :) Jippy längtar :)

4 kommentarer:

Karin sa...

www.vectorials.com

Kajsan sa...

Ha en uderbar kväll/dag! :D
KRAM

Kajsan sa...

Åhååååhhh!!! :):):):):)
Igår när jag åkte iväg för en heldag hos vänner så låg det ett underbart paket i min brevlåda!! TACK SNÄLLA KARIN!!! Å gissa om det spirade i glädjetarmen när du dessutom slagit in i riktigt presentpapper och ljuvliga små frimärken på!!! (kanske bara en scrappare som lägger märke till sånt? man e ju lite skadad! ;)hihi)
Jag har redan pratat m killen som ska hjälpa mig med installationen och kanske hinner han fixa det redan i helgen! :) hoppas hoppas!
Tack för att du e en sån underbar person! Och hoppas du hade riktigt trevligt igår!
Jag kom hem sent å sen krashade jag i soffan (efter att Leon behagat vara vaken till 21:20!!! Knasiga lilla pojke!) Det var därför som jag inte öppnade upp datorn... Sorry!
Jag blev iaf JÄTTE GLAD! Du gjorde min dag! Tack!
Största kramen!!! :)

Kajsan sa...

Ha en super kul kväll ikväll!
Kram Karin.