söndag 5 oktober 2008

Photoshop

I fredags var vi ju och firade syrran...
I går var jag med världens underbaraste bebis och hans mamma på scrapbookmaraton, hela dan, från 12,00-24,00:)
I dag har jag suttit halva dan och gjort en av två skoluppgifter!
Just nu, är jag färdig med en, ocg vill inget hellre en att slänga mig i soffan med min underbara man... Men har ju en uppgift kvar! Att göra ett "kreativt självpoträtt", den skall innehålla minst 15 bilder och beskriva mig...





Här är uppgiften jag är färdig med...

2 kommentarer:

Kajsan sa...

ville bara kika in å säga hej! Jag har separerat från min dator ett tag.. ;) Men nu håller vi på att bli sams igen! :)
HATAR tekniska hinder å nu TOG datorn mitt redigerings program oxå, så jag har haft en inbördes fight med datorn och nu har jag börjat komma över det hela... Får skaffa nytt nu.. suck.. Så det lutar åt PS... Men jag e ju helt novis i ämnet och ser INTE fram emot att påtvingat hetslära mig för att kunna ta hand om alla bilder jag tar... Åh... DUBBEL suck!
Nu ska jag ta mig en tidig nattning...
Må gott å hoppas din helg varit bra!
Mvh Karin.

Anonym sa...

Den blev grym!! Slår ju de "riktiga" på långa vägar :)