torsdag 30 oktober 2008

Underbar kvällspromenad.....

Men åå vilken underbar uppfriskande kvällspromenad jag har gått i kväll.....
Eller.. förlåt, nu ljuger ja :) FY F*N vilken J***A promenad!! Jag hade bestämt mig för att gå min vanliga 30mins runda i kväll.
Men när jag kom hem från plugget ösregnade det, nja, känns inge vidare kul att gå då... men det kanske lägger sig och slutar....
Sen va de så mycke bra program på tv, Dr Phil, brukar faktiskt inte kolla så noga på de, men i kväll va de spännande, så jag fastnade där... Farfar, skrek Rasmus glatt när han såg Dr Phil :)
Sen var det bröllopsform... fastnade där också...
Inte för ens kl 21,00 kom jag iväg!!

Jag brukar gå med Micke, men han känner sig dålig, var skakis och hade ont i magen, så jag fick gå själv!! Fy, det var mörkt, kallt, blåsigt och regnade! Jag va livrädd hela vägen för att bli våldtagen (precis som om det är nån galen nog ute i detta vädret för att våldta kvinnor!!)
Vissa delar av vägen fanns inga lysen, det va kolsvart och en massa konstiga ljud!!
Jag sprang sista biten (självklart rakt ner i en vattenpöl!!) och rasade in, blöt, kall och lycklig på hallgolvet!!

Tanken på att lyckas med att få bort de resterande 17,2kg sporrade mig mer en vad vädret kunde knäcka mig!
Jag ska lyckas! Jag ska gå ner dessa kilon och jag ska springa vårruset till våren!!

Tyvärr är Micke jättedålig!! Jag känner mig orolig över honom och i morrn blir det nog akuten, jag tror han har magkatarr!

2 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Jag är galet imponerad, du är sååå duktig!!!!
Du är bäst!
Hoppas Micke är bättre idag, kram H

Anonym sa...

Haha, fnittrar åt tanken att våldtäksmän springer runt desperat i regnet på jakt efter kvinnor. ;P

DU ÄR SÅ DUKTIG!!! Kommer gå så bra så :)
Kramar!