måndag 6 oktober 2008

Ångrade mig



Ja gjorde om mitt "kreativa självporträtt".
Jag har legat hela natten och funderat på hur jag ville ändra... men fortfarande så är inte bilden riktigt så som jag såg den i huvvet... men men, jag satte mig i morse och gjorde om bilden, tog ca 10min.. vet inte om den egentligen blev bättre en den förra, men det är denna bild jag skickade in till min lärare.

Just nu sitter jag i skolan. Första lektionen på Indesign... även denna gång är läraren skit dålig och jag fattar inte ett skit!! Börjar faktiskt fundera på om jag valt rätt skola?!? 
Känns inge kul, för jag var så glad när jag kom in här, jag vill verkligen att detta skall vara rätt. Jag vill ju bli orginalare :(
Känns tungt just nu :(

2 kommentarer:

Kajsan sa...

Jag gillar! Tyckte iofs att den andra var fin den med, men det ska ju kännas rätt! ;)
kramen...

Anonym sa...

Så fin! Ledsen dock att skolan inte riktigt är som dy hoppades :/ Man det tar kanske ett tag? Hoppas inte dina lärare hittar din blogg bara, haha. ;P Då skulle du nog garanterat inte få så bra betyg när de såg att deras kunskaper stod på minus hos dig. Hihi :)