tisdag 14 oktober 2008

OJ ja fastna!!

I dag hade jag massor att göra! Bla, har jag läxa, tvätta, diskmaskin, gå 10,000steg, köpa garn, och så tänkte jag göra en ny "musik video", en sån som jag gjorde till syrran, fast längre och med bilder från sommaren......

Det blev bara 6000steg, Madickens läxa inte min, två diskmaskiner 4tvättar, å en massa redigerade kort... har typ hälften kvar att redigera, men nu måste ja hoppa i säng!

Kajsas jumpaväska är packad, jag har tagit fram bröd ur frysen och tvättat, vikt och lagt fram kläder till min man
(låter som om han är en bebis :) men så är det inte! Jag snodde nämligen hans jobbakläder när han låg i badet, så han vet inte att dom är nytvättade och luktar gott, därför har jag vikt ihop dom och skall lägga fram dem, så han inte behöver springa runt och leta som en tok efter dom i morrn :)

Så det blir nog en lugn och skön morgon i morrn :)

Efter att jag lämnat alla barn till skola och dagis skall jag till Viktväktarna med sköna Helena.
Hon har varit grymt duktig denna vecka, hon har räknat alla point som man ska... de har inte jag... men jag ska bättre mig! Jag räknar inte med nå minus denna vecka, för jag har den där "roliga" kvinnoveckan... å då brukar ja gå upp :(

Efter viktväktarna skall ja till skolan och skämmas för att jag inte gjort min läxa...


Karin!!
Jag har fixat DVD skivor nu, så snart
har du en "present" i brevlådan :)
Sen ska ja lära dig allt ja kan :)
Nina!!
bara så du vet, så tänker jag jättemycket på den där fotagrejen du frågade om :) Ska bli jättekul! Vi måste bestämma oss för ett "tema" å fota snart, innan ljuset försvinner!
Här kommer lite av dom bilderna jag redigerat i dag....














5 kommentarer:

Anonym sa...

använder du brushes för att göra dina ramar eller har du laddat ner frames?

Anonym sa...

Ooooh! nu har jag visat Rasmus till typ alla på jobbet för han är ju så vacker!!! fotot på honom när han tittar upp är ju SÅ bra!!!
Puss på er...

Nina

Karin sa...

Hej Anonym

Just dessa ramar är faktiskt brushes!
Hittade dom på http://myphotoshopbrushes.com/custom_shapes

En gratis sida, väldigt bra :)

MVH
Karin

Kajsan sa...

Söta rara du! :D
JAg ser såååå fram emot att lära mig å är oerhört tacksam för all din hjälp! ;)
Jag ska väga mig på fredag, så får skärpa mig lite nu så att det händer nåt på vågen...

Hoppas det går bra idag för dig! Jag hejjar på förstås!
*kramen*

Anonym sa...

De är helt underbara!! Du ska få göra mina bröllopsfoton (eh, ja.. hehe, om det nu blir nåt om sisådär 1 miljon år)! Sagolika som personerna :)

Krams