torsdag 16 oktober 2008

omotiverad

Tyvärr så måste jag erkänna att jag har tappat motivationen, till allt känns de som :( Känns inge vidare, bara läskigt!

I dag är det skoldag, men Kajsa är hängig, ont i halsen och hostar, så jag har varit hemma med henne i dag... inte en enda sekund har jag suttit vid datorn... där har Kajsa suttit och spelat hästspel....
Vad har jag gjort då... jo jag har stickat!!!! Det va typ 21år sedan jag stickade!! Då försökte jag mig på ett par sockor till min lillesyrra som var nyfödd.... gick väl ok, men dom blev aldrig färdiga...
I dag har jag gett mig på stickningen igen, mamma fick visa mig, för jag har glömt hur man gör, men de satt lite i ryggraden, så nu stickas de på, berättar senare vad det är jag stickar :)

I morrn e de fredag!!! ÄÄÄÄÄLSKAR fredagar! Då kommer min man hem tidigt, han jobbar halvdag på fredagar, det är helg och det innebär mys mys och mys :)

3 kommentarer:

Kajsan sa...

Men ÅÅHH!!! Inte tappa suget! Du som är så duktig! Kan jag så kan du! ;) Helgerna e svåra! Men man får göra så gott man kan och som jag försöker intala mig: Om jag kan åka på semester i två veckor och tycka att tider går fort, så nog kan jag unna min framtid två veckor av "bantning"! Meeen, det funkar inte alltid det heller! ;) hihi...

Trist med DT, men du försöker ju!! :D Jag hejjar!! Det vore konstigt om du inte fick uppdrag! Du e ju jätte duktig!
Tack för pepp inför imorrn! Ska verkligen försöka att inte ge upp även om vågen inte ger det resultat jag önskar!

KRAAAM!!

Kajsan sa...

Håller med! Varför då söka?! Irriterande!!

Jag har GRYM träningsvärk i vaderna!!! (apropå INGENTING! ;))
Två promenader i kuperad terräng å vaderna sa typ: Vad GÖR du!? ha ha ha... Trodde väl inte att dom skulle få se asfalten mer! ;)

Men tji!!
Å du.. Det kommer svackor med allt! Så försök bara "flyta med" så kommer nog inspirationen tillbaka snart! :)
KRAM

Kajsan sa...

*skratt* Jag lever på sarkasmer! D
Å dom blir man inte tjock av! (så då är det väl det där andra jag stoppar in i munnen där emellan då som travar kilona på hög!? ;))

Skämt å sido! Jag har aldrig fått kramp förut!! Brukade springa en hel del innan barnen men har aldrig upplevt det! AJJEH!!! Det gjorde ju jätte ont! Nu fattar jag varför folk slutar springa när dom har kramp! Det GÅR ju inte att fortsätta! Näe! Den som trodde att man kunde ta timmes promenader efter tre års "vila" får lida av sin träningsvärk ett tag! ;)

Nu ska jag å benen gå å sova!
Bantande gör en trött! Ville typ somna med barnen vid 8, men tog mig samman å roffade åt mig datorn så jag fick lite egen tid/vuxen tid!
Nu laddar jag här hemma för lilen som fyller 1år imorrn! :) Liten blir stor! Tiden går så fort!
Vi ska kalasa i helgen å fira mamsen samtidigt! Så DET blir min kamp! Inte rasera allt jag kämpat med i veckan nu när helgen kommer med kalas å sånt! *suck* Det blir mindre lätt!

Natti natti å kram från mig!