måndag 27 oktober 2008

Ja levar :)

OJ vilken helg och va fort den gick :(

fredan var mamma och jag på IKEA, de första vi gjorde var att gå upp och äta mat, de gör vi alltid, å alltid samma mat.. kotlettrad med pommes å bea :) MUMS! Jag hade inte ätit någon frukost, så jag skulle vara lite hungrig å maten vara extra god, och de var den så klart, supergod!

Sen gick vi våran vanliga runda... alltså runt runt runt... vi var ju på ikea i kungenskurva och de är ju runt, så man går till man blir vimsig :)
Å julsakerna hade dom plockat fram, inge dö snyggt som jag var tvungen att ha, men mysigt! Jag älskar ju jul, så jag njöt i fulla drag :)

Tror eller ej, men jag handlade faktiskt inte så mycke!
En tågbana till Rasmus, jag har nämligen börjat att inse att vi har alldeles för lite killeksaker, tydligen har jag inte riktigt fattat att det är en son vi har!

Sen blev det en lila mjukisoverall till mig (ja ni läste rätt, på family avdelningen hade dom mjukisoveraller) ni vet, sådana som alla har i sammet, jag är nog den enda på våran gata som inte har en.. Men nu har jag de :)

Sen blev det två nya kuddar till mig och Micke och en påse med påsklämmor. Av någon andledning så försvinner dom.. mycket konstigt!




Rasmus älskade sin nya tågbana! Han och Micke satte ihop den på en gång och han körde länge. Sen satte han alla sina djur i dom två "ögglorna", där fick dom stå och kolla på när han körde runt med tåget :)





En glad kille på språng...




Men efter att jag tagit kort på honom, tyckte han att det var hans tur att ta på mig....
Inte helt lätt, kameran är tung, mamma livrädd för att han skall tappa min fina kamera, min ögonsten...





På kvällen åkte mina föräldrar, Rasmus, tjejerna och deras pappa till landet! Ja ni läste rätt... mitt ex spenderade helgen med min och Mickes son :) Kul tycker jag och jag tror mitt ex gillar att vara med Rasmus och Rasmus gillar mitt ex jättemycket! Ex:et hade spikat med Rasmus och det vet jag han uppskattar!

Så var vi ensamma Micke och jag :)
Vi gick och åt på Pizza Hutt :) En riktig svullardag blev det :)
Sen såg vi bio. Jag älskar att gå på bio. Sen hem och somna som stockar!

På lördagen var vi och kolla innerbandy, sen fort hem, svida om och ut med Nina till Golden Hits... kom hem runt 03,30 med en sjuk huvudvärk, men det kanske man får när man dansar 4timmar i nonstopp!!

Söndag... ja inte gjorde vi nå speciellt vettigt! Jag tyckte mest synd om mig själv som fortfarande hade ont i huvudet... självförvållat jag vet :)

Det var min helg! Hoppas ni också hade det bra!

I morgon blir det en dyster dag, för i morrn är det 12år sedan min pappa gick till jobbet och aldrig kom tillbaka.... men jag berättar mer om det i morgon.

1 kommentar:

Kajsan sa...

Största kramen till dig! KRAM