torsdag 19 mars 2009

Åååå Micke

Slog på tv för ett tag sen, ja vet ja ska plugga, men måste äta lite lunch också :)
Jessica Andersson sjöng då denna låt.
Ja va bara tvungen att fnissa lite, mellan tårarna,
För kan hon sjunga nå mer passande just nu :)
Knasigt, men kul :)


För när du säger ja så menar du jämt nej
Vem är det du vill ha är det nån annan eller mig
Hur kan du gå iväg och låta mig stå kvar Mickey

Åh Mickey att du inte fattar vad du får
Jag vill att du ska stanna varenda gång du går
Åh Mickey att du inte fattar hur det är
Så se på mig Mickey
Vad jag vill ge Mickey, se Mickey, se hur det är Mickey

Så ta mig och håll mig hårt och visa vad du kan
Var som helst och när som helst, jag vet att du är MIN man
Så säg inte nej, vi gillar ju varann Mickey

Åh Mickey att du inte fattar vad du får
Jag vill att du ska stanna varenda gång du går
Åh Mickey att du inte fattar hur det är
Så se på mig Mickey
Vad jag vill ge Mickey, se Mickey, se hur det är Mickey

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, du Karin...
Vad ska man säga??
Passande eller???
<3