torsdag 5 mars 2009

Över 1000 :)

Har ni sett att mitt räkneverk har gått över 1000!!!
Känns kul! Tänk att de finns människor som är intresserad av lilla mig :)

De är torsdag, tjejerna och ja bor hos mamma och Björne, som vanligt,
inget nytt på den fronten, mer en att ja faktiskt inte bryr mig så mycket just nu.
Ja mår bra, de som känns jobbigt just nu är läxorna och praktikplats.
Självklart vill ja hellre bo hemma en hos mamma! Jag kan ju inte göra läxor
när jag är hos mina föräldrar! Men men, de får va så här så länge.

Björne (låtsaspappa) fyller år i dag!! HIPP HIPP HURRA!
Jag har lovat att laga middag åt honom (självklart till mamma å tjejerna me!)
Kändes kul tills Björne började prata om kyckling med pestotäcke och förrätt med 
sallad med tunt strimmade biff.... Ehhh hallå, ja hade tänkt fläskfilé med klyftpotatis
och B-sås, kanske med vitlöksbröd och prinsesstårta. Men tydligen föll inte de mannen 
i smaken! Vi får väl se vad jag lyckas med i kväll :)

Just nu sitter jag i skolan och skäms över att jag en, en gång inte gjort läxan...
Alla har kommit så långt och utvecklats, ja vågar inte visa mina grejer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska visa det du gjort!!! :) Du kommer igen! Alla har sina svackor! Det är så det funkar! ;) Då gör du ett uppryck sen när nya krafter infunnit sig!
Kom igen nu! Tappa inte tron! :)
Du KAN! :)
Å middan kommer att bli toppen! Han ville nog bara ge förslag ifallatt du vet! ;)
KRAM K

Anonym sa...

Å grattis till 1000! :)
KRAM K

Anonym sa...

Fråga bara?... Är det inte över 10.000? :)
Galet många läsare iaf! ;) Kul!
Kram K