lördag 14 mars 2009

Hur lagar man ett hjärta?



Jag har varit så sjukt scrappsugen på sista tiden.
Jag är en sån (som tror) att jag inte kan vara kreativ när ja mår dåligt.
Men nu mår ja bättre och skulle gärna sitta hela dagarna i min hörna.
Men min lilla ligist till snart 3 åring såg till att det bara blev ett LO.
Ursäkta att fotot inte är de bästa, ja hänger upp mina senaste LO på väggen i hallen.
Tog bara lite snabbt nu innan ja ska hoppa i säng.
Klicka på bilden om ni vill se större.
På lilla lappen står det. "Hur lagar man ett hjärta? Kan man laga ett hjärta?
Men mycket kramar, pussar, närhet och "jag älskar dig" så kanske det går. snälla gör mig hel, för jag älskar ju dig!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar! Fina foton och detaljer å Websters pages har sååå fina papper ju! ;) Man kan scrappa dom forever! ;)
KRAM! /K

Kajsan sa...

Fin Layout!
Å jag e säker på att ditt hjärta kommer att fyllas på nytt och där med också lagas av kärlek.
Have Faith! ;)
Sickar dig en stor Kram!
Kram Karin.