lördag 28 mars 2009

Hej hej

Hej hej, nån som saknat mig.... antagligen inte :)

Ja har varit duktig tjej å fixat min sista slutinlämning för kursen form.
Jag har en massa läxor kvar att göra, dom ja kommit efter med,
men dom ska ja göra, nån annan dag :)



Ser ni nått på bilden... nått speciellt.. inte hårullarna eller att ja är osminkad,
, ser ni ringen :) Ja har fått den tillbaka! Micke trädde den på mitt finger i går, å oj va stor den va! Å va bra de känns!!
Å varför ja har hårrullar just nu är för att ja ska på Golden Hits med Nina i kväll :)
Ska bli sjukt kul å ja längtar!


Ja brukar ha kläder på mig när jag pysslar, de tror ja de flesta av er har, men Rasmus, han kör en annan stil! Så här såg de ut i går när ja kom in i köket :)


Rasmus och Madicken.





Såhär såg det ut i går innan Rasmus fick av sig kläderna :)
Vi har inte tjejerna under påsken i år, dom är hos sin pappa då, så vi påskpysslade i går.
Tjejerna gjorde kycklingar och påskkort, Rasmus har gjort de rosa kortet till
vänster :)
Medans barnen påskåysslade scrappade jag, jag hann bara att göra två, den på Micke jag visade för ett tag sedan, fast då va den inte färdig, jag kände att ja ville göra den färdig.
Jag gjorde en till Magdas scrapfeber också, men den får jag inte visa för ens jag lagt upp den på forumet däe, så den får ni se senare.
Här är scrapfeber paketet jag fått av magdas.

5 kommentarer:

Jeka (Jessica) sa...

NÄ!
Hallå!
Vad sysslar du med!?!
Nu kommer du sjunka ner i träsket igen. SNÄLLA LILLA GUMMAN, täbnk igen detta nu!

Jeka (Jessica) sa...

Jag tvivlar inte på er & nej, jag vet inte vad ni gjort, jag är bara orolig att du återigen ska bli
(be)sviken. Jag önskar ju att ni ska vara ni, det var jag "alltid" trott.
(Alltid, dvs så länge jag "känt" dig.)
Önskar er all lycka, igen! ;-)

Anonym sa...

Grattis hjärtat!
Jag vet hur länge du väntat på detta! Jag vet också hur noga geonomtänkt det är från bådas håll! Kärleken övervinner allt! ;) Och ni kommer att klara det här galant!
Grattis igen å ha en underbar kväll! :)
Kram K.

Anonym sa...

Vad var det jag sa?! :)

Höll tummarna allt vad jag hade!

Grattis! Ta hand om er nu.

/N

Katja sa...

Jag har saknat dig! ;)