måndag 2 mars 2009

Lyxkvälls måndag :)

I dag känner jag mig lite mosig...
Vaknade kl 04,00 av att Rasmus pratade i sömnen.
Nä pappa inte hemma, på jobbet, pappa inte här, PAAAAAPPAAA
Sen grät han en liten stund, tills han hittade nappen och somnade om.
Å mitt hjärta brast, lilla älskade vännen, han saknar att ha oss ihop...

Jag somnade om, men drömmde att Micke berättade om att han hade träffat
en massa snygga tjejer... ja vaknade med ett ryck å knip i magen.
När jag drömmer mardrömmar brukar jag säga till Micke att ja drömt,
Å älskling kom här, brukar han säga å dra mig nära å krama mig hårt...
Så brukar jag somna om i hans varma trygga famn....
Jag kan lova att jag saknade hans varma goa famn, jag kunde helt enkelt inte somna om,
låg vaken från 04,15 till vi skulle upp vid 07,00.

Jag kan inte riktigt förstå, vill nog inte förstå,
att min värsta mardrömm har blivit sann,
att jag måste leva mitt liv utan Micke.

I går va de körkväll. Å va underbart de va!!
Helena å jag hade värsta lyxkvällen!
Vi träffades efter hennes jobb, så åt vi middag ihop, i lugn å ro.
Sen drog vi oss mot kören, de va en underbar kväll!
När vi sjöng Angels, rös jag över hela kroppen!
Den kommer bli helt otroligt underbar att sjunga på konserten!
Sen hade vi en gäst i går, Tomas Di Leva! Tänk att en människa kan rymma
så mycke kärlek!! Han är som en vandrande kärleksprofet!

Jag hämtade även ut min vinst, en allsångskryssning med Gabriel :)

2 kommentarer:

Kajsan sa...

Härligt med kören Å middag! :)
Trist med sömn å saknad dock...
Hoppas din dag idag bli ok trots uppgång i arla morgonstund! ;)
Kram Karin.

Jeka (Jessica) sa...

Hej gumman!
Vad jobbigt för dig att vakbna av Rasmus skrikandes så. Man är ju så känslig när man blir väckt plötstligt & så av att ens guldklimp skriker efter pappa gör det hela ännu ondare.
Hoppas att han sov tryggt resten av natten.
Kram